5 Kasım 2012 Pazartesi

YALNIZ MALNIZ BİR ŞEKER PORTAKALI...

  Tercihinizse mükemmel bir şey ama zorunluluksa biraz can sıkıcı şu yalnızlık...Hafta sonu yalnızsanız canınız gezmek de istiyorsa biraz tatsız tutsuz da olsa kendinizle baş başa hoş vakit geçirebilirsiniz(!) mi acaba ? Cumartesi sanırım haftanın en sevdiğim günü ama bu yalnız haliyle biraz yalnız gibi :) İşte cumartesi notlarım ve  fotoğraf makineme takılan anlar...
Poğaça-çay ikilisiyle tek başına çok sırıtmadan kaçmak varken ortalıktan, inadına açık büfe alıp tek başına sevgililerin ve muhabbetli arkadaş gruplarının arasında oturan kaç kişi var acaba :) Kahvaltı açık büfe olunca daha bir güzel oluyor çünkü o uzun masanın yanından kayıtsız geçilmiyor :)

Dünyayı güzelleştiren iki şey var bence duygular ve renkler... İşte güzel bir sandalye neden mi? ee rengarenk... 
Zezelerime ciciler :)

Yalnız olmak mağaza gezerken çok iyi oluyor. Kimseyi beklemiyorsunuz, kimse sizi bekleyip oflamıyor. Kendi canınız nasıl istiyorsa öyle dolaşabiliyorsunuz ama yemek zamanı gelince tam tersi yalnızlık acımasız yüzünü gösteriveriyor :) Benim gibi yemek yerken sohbet etmeyi de seviyorsanız işler daha da vahim :) Neyse aldım kendimi yanıma girdik iskendercinin birine ama iskender için değil yanında verilen turşu için :)

"Bu ne güzel bir kemer" dedim kendi kendime içimden o da bana "Al o zaman" dedi sevindim :) aldım.

Dondurmayı görünce o berbat boğaz ağrıları birden uçuveriyor akıldan :)

Terminalleri hem seviyorum hem sevmiyorum çünkü hem gidişi var hem dönüşü... Bu da bir cumartesi eve dönüşüm. Yorgunum ama mutluyum ara sıra az bir yalnızlık iyi geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder