6 Eylül 2012 Perşembe

fasülye

   Sonbaharla beraber rüzgarların da başladığı bu günlerde evde üşüdükçe dışarıya çıkıp ısınıyorum. Ne yaman çelişkidir bu böyle... Bugün de baktım üşüyorum biraz güneşte oturayım diyerek çıktım bahçeye. Malum köyde öğretmenlik yapıyorum Gümüşhane'nin İnkılap Köyü :) yeşil yeşil bahçemiz var haliyle. Ne var ne yok bulduğum her güzelliğin fotoğrafını çektim bir de :)






Bu aylarda yeşil fasülyeleri kurutup taneleri ayırıyorlar. İlla ben de yapacağım tabi..




Yolunu şaşırmış elma :)


Bunu görünce şaşırdım yarısı karpuza benziyor ama tamamen kabakmış :)


Evde bilgisayarın başından kalkıp bahçede bir tur atmak iyi geldi ee bahar havası güzeldi tabi kışa çok zamanın kalmadığı bu günlerde (bizim köyümüz için) evde pek kalmayın bence :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder